2010/01/31

Hétvégi termés: 2 FTF



Nincs hétvége geocaching nélkül ebben az évben.

Utunk először Zarcerohoz vezetett, ahonnan ellopták a ládánkat. A jó oldala az volt, hogy így legalább világosban is le tudtam fényképezni ÉS innen kb 2 km-re volt egy új láda is. A mi ládánkat kicsit alrébb raktuk, a mérete maradt nano, de találtunk egy tök jó kis bokrot, ami alá be lehet menni és ott fel lehet állni. Annak a gyökeréhez rejtettük el! Szerintem nagyon tuti helye lett, remélem itt már tényleg kitart!

Segítsééééééééééééég!!!!!!!!!!!!!!!!! Egy dinószaurusz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Még mindig ez a kedvenc templomom, és még mindig Mc Donalds templomnak hívom! Hogy miért??? KLIKK IDE és kiderül!
Az innen 2 km-re lévő ládát Miel de chiverre-nek keresztelték. Ezt a mézes lekvárt egy itteni gyümölcsből nyerik, és az ugynevezett empanada-kat töltik meg vele (süteményféle). Húsvétkor lefényképezem, mert akkor eszik ezt általában! Ez egy nemzeti étel, mint nálunk a bejgli.

Lekvárt termő fával nem találkoztunk ugyan, de első megtalálók lettünk megint (pedig már 3 hete megjelent ez a láda). Ötletesen egy gumikerékbe volt rejtve a kis gyógyszerdoboz.



Hazafelé leraktuk a a geocoin-t (amit még a hegyen találtunk az első kereszt után 2 hete) a Grecia-nál lévő templomhoz. Abba az albumba feltöltöttem pár új képet a templom belsejéről. Tole-nak segítenem kellett a megtalálásban, mert amit én egyedül kb 3 perc alatt megtaláltam anno, azt neki 15 perc alatt sem sikerült. A csávóka az én javaslatomra alrébb rakta 10 méterrel, így nekem is meglepetés volt a mostani helye, de így sem okozott fejtörést, mert 2 másodpercen belül kikaptam. Azért látszik, hogy én kitől lestem el a fortélyokat... Valami oknál fogva ő a Tole is a susnyákost túrta végig. Nem tudom, lehet minden kezdőnek ez az álma? :) Vagy csak ez a rögös út, amin mindenkinek át kell esnie?

Ezek után megint csak egy új ládához mentünk (ez még meleg volt, csak pár napja került fel az internetre), ami kezdetben nagy kihívást jelentett, mert a rejtő GPS nélkül adta meg a koordinátát. Ami azt jelenti, hogy ő is legalább olyan jó térképész, mint én, mert kb 1 km-rel alrébb olvasta le a google earth-ről. Már maga a híd megtalálása komoly gondot okozott, több embertől kellett megkérdeznünk. Onnantól kezdve pedig a leírásra kellett hagyatkoznunk. Teljes magabiztossággal oda mentem a megnevezett fa mellett lévő sziklaüreghez, és kikaptam onnan a ládát.


Szegény Tolenak még csak esélye sem volt megtalálnia. Azt hiszem lehet nem kessingel velem többet, mert nem sok fű termett neki. Viszont az tény, hogy ez a rejtés volt az eddigi legszebb helyen. A folyó romboló munkálya során hatlamas lukat vájt a sziklán keresztül.

Tényleg nagyon szép!!!! Ajánlom mindenki figyelmébe, nem csak geocaching miatt, hanem kirándulás szempontjából is.




Anyának dedikálom ezt a bónusz képet. Ebben az étteremben ettünk a Ferivel az Arenáltól haza felé, csak akkor annyira fáradtak voltunk, hogy nem tűnt fel a neve: CHILA

3 comments:

  1. Akkor a hídas rejtéshez nem is kellett volna a GPS ? :)

    ReplyDelete
  2. Miért ti úgy kessingeltek, hogy a GPS rábök a fára? Az milyen egyszerű már! Mivel itt kevés a láda, ezért nehezített: a GPS elvisz a közelébe, talán a faluba, ha szerencséd van, majd onnan ha megint szerencséd van, akkor útba tudnak igazítani, és ha megvan a hely, akkor ott a leírás alapján kell megtalálnod :)))) Viccet félre téve a rejtőnek nincs GPS-e, már az első rejtése (Grecia templománál a Szt. Bernadett) is 100 méter eltérést mutatott. Ez most 1 km-t... De elküldtük neki a pontos koordinátákat, így a többieknek már nem kell szívniuk!

    ReplyDelete