2010/01/01

Új év, új frizura

Ez a kép még december 29-én készült, csak most raktam ki. Addig nem akartam fodrászhoz menni (pedig nagyon rám fért volna már), amíg a tengerparti kirándulások tartottak, mert az erős napsugárzás egy-kettőre szétcseszte volna a frissen festett hajamat.

Megvolt a téli álom első felvonása, 14 óra alvás után sokkal jobban érzem magam, és még újabb két napot lustálkodhatok!!! Hurrá!!!!
Minden féle babonás szerencsének eleget tettem az új évre tekintettel:

- Virslit ettem
- Lencsefőzeléket ettem
- 12 szem szőlőt ettem (szerencsét hoz az év 12 hónapjára)
- Bőrönddel a kezemben sétáltam a lakásban (utazni fogok)
- Piros bugyiban aludtam (szerelmet hoz)

Sőőőőt! Még jó anyámékat is sikerült rávennem skype-on keresztül, hogy kövessék a példámat. Úgyhogy ha a hagyományokban lehet bízni, akkor ez az év lesz életem legsikeresebb és szerencsésebb éve!!!

Ezt a bejegyzést a Zsuzsikának dedikálom, mert tudom, hogy ő az egyetlen, aki ezt igazán fogja értékelni! Zsuzsika, ilyen lett a hajam!!!!



1 comment:

  1. tetszik a hajad!:), és remélem, lesz értelme a hajnali bőröndös sétálgatásnak!:)

    ReplyDelete