2010/01/21

Geocaching Escazuban II. rész



A harmadik kereszt már a hegycsúcson volt, a kilátás innen volt a legjobb. A láda pedig a hegycsúcs másik oldalán volt nem messze, de a gps elég pontatlan volt. A közelben az összes fát megnéztem kb. egy órát voltam ott, de nem lett meg. Visszamentem a tisztásra megettem a szendvicseket(sima szendvics, semmi papír, semmi extra ez első két hétben), és mentem a fához. Először csak felmásztam, de csak addig hogy lássam, hogy ott van -e.
Két dolog jutott az eszembe:
-Épeszű ember nem tesz ládát fára 7 méter magasan
-nem mászik fel érte
Lementem fényképezőért, és másodszor már felmásztam teljesen, hogy ki is tudjam venni.



Ahogy mentem vissza étteremhez azon gondolkoztam hogyan fogok taxit hívni, mert amikor mentem felfelé zárva volt. Már majdnem odaértem, amikor megállt egy autó amiben 3-an ültek, és megkérdezték hová megyek. Nem tudtak angolul, de értettem mit akarnak. Mondtam, hogy Escazu, és mondták, hogy üljek be. Egy kicsit gondolkodtam, de aztán beültem. De utána észrevettem, hogy a mellettem ülőnél az ajtón van egy jó nagy vadászkés. Úgyhogy most már inkább azon gondolkoztam hogy tudnék kiszállni, és azt terveztem, hogy amikor majd meglátom éttermet mondom, hogy ott akarok kiszállni. Szerencsém volt, mert étteremnél rendőrök voltak, és igazoltatták az arra járókat. Annyiban volt más, mint itthon hogy 5-6 rendőr volt mindegyik golyóálló mellényben és 2-3-nál géppisztoly.

Őket is megállították, és akkor kiszálltam. Megkérdeztem rendőröket, hogy gyalog mennyi idő alatt jutok el Escazuba, és azt mondták 1 óra. Tudtam, hogy akkor semmiképp nem érek Detti munkahelyéhez, és gondoltam ha már úgyis igazoltatták őket, akkor nem veszélyes velük továbbmenni, de azért megkérdeztem egyik rendőrt, hogy szerinte biztonságos -e velük lemenni, és ezt mondta "MAYBE". A másik meg azzal poénkodott, hogy menjek le velük 100 dollárért már biztos levisznek. Visszaszálltam, és gondoltam hogy max majd pénzemet akarják lenyúlni, és túl sokat akarnak az útért kérni. A sofőr kicsit beszélt angolul, és a két nyelvet keverve megkérdezte, hogy honnan jövök, meg hogy Magyarországon Euro van -e, meg azt szót használta, hogy "collectivo". Azt hittem azt akarja, hogy Euroban fizessek, és mondtam, hogy nincs nálam, de aztán rajöttem, hogy mindenféle pénzeket gyűjt.



Még nem értünk egészen Escazuba, amikor megálltak valamiért egy autószerelő műhelyben, gyorsan kiszálltam, csináltam róluk pár képet, aztán gyalog mentem Escazuba.
Busszal San Jose-ba, utána taxival Detti munkahelyére.

Még mindig szakadt nadrágban voltam (Nem azóta, hogy előző nap elszakadt a templomnál:). Túrára abban akartam menni, nehogy a másik is elszakadjon (Nem csak két nadrágom volt, mielőtt még az összes comment erről szólna). Utána meg le akartam cserélni, de aztán felvettek kocsival. Amikor Dettivel a parkolóban találkoztam, be akart hívni munkahelyére és mondtam, hogy így inkább nem kéne, de ő mondta, hogy többiek már úgyis hazamentek.
Megmutatta hol ül munka közben, a kisfönőke helyét is aki pont mögötte van.

Így azóta tudom, hogy honnan ír, amikor 10.000 km távolságból beszélgetünk gtalkon:)

4 comments:

  1. Hiába jártattam a számat 2 hónapon át, hogy meg ne tudjam, hogy stoppol!!!!!!!!!!!!!! Amúgy érdemes kinagyitani az utolsó képet és megnézni a pirossal bekeretezett részt!!!! Akkora bozótvágója volt nála "csak úgy"....

    ReplyDelete
  2. ... volt dolga az őrangyalodnak... - ez nagyobb őrültség volt, mint az éjszakai Barva...

    ReplyDelete
  3. És neki is szakadt a gatyája... Biztos ő is sokat mászkált bozótban

    ReplyDelete
  4. Milyen jó megfigyelő vagy :))))

    ReplyDelete