2010/01/02

La Paz vízesés

Most "csak" 10 órát tudtam aludni, ezért délelőtt útra keltem, hogy elrejtsem a Poás felé vezető úton a második ládánkat (egyben ötödik), mert hiába mentünk vissza a Ferivel még a múlt héten, nem találtuk meg azt a mini vízesést, amit kinéztünk.

A Carrizal1-et egy könnyen felejthető kanyarban egy híd melletti nagy kő mellett rejtettük el, de az oda vezető úton szép a kilátás, és rejtési szempontból is igen biztonságos.



Carrizal2 pedig 3 km-re az egyes helyszíntől egy mini vízesés tövében van. Ettől kb 250 méterre van egy másik mini vízesés, ami szebb és nagyobb, viszont rejtési szempontból nem ideális, mert tiszta sár, és nincs egy nyomorult szikla se, ahova be lehetne tenni.




Tovább mentem, még a térképről is letértem a garmin szerint, egészen a Waterfalls Gardenig. Ott nem tudtam sokkal tovább menni, mert a tavalyi földrengés okozta károk miatt még mindig le volt zárva az út. Itt leálltam a többi parkoló kocsi mellett, a bátrabbak és a terepjérók tovább haladtak, én gyalog folytattam az utamat. Először a lepusztult kilátó mellett haladtam el, majd 20 perces séta után értem a vízeséshez.

Ugyanerről készült kép, amikor még legelőször voltam itt, avval a különbséggel, hogy akkor még teljesen a vízesésé mellé lehetett sétálni, most pedig csak a hídról lehet szemügyre venni. Illetve a tetején jól látni, hogy nem így nézett ki erdetileg, mintha leskalpoltak volna szegényt.

Hihetetlen mekkora ereje van a természetnek, és mekkorát tud rombolni secc perc alatt.




1 comment: