2010/01/18

Sacramento


Amikor felmentem a vulkánhoz szombaton, akkor vittem magammal plusz egy ládát rejteni (most már szokásommá vált, hogy nem indulok el legalább 1 vagy 2 láda nélkül biztos ami biztos.)

Találtam egy helyet, ahol szép volt a kilátás, megálltam, lefotóztam. Ekkor vettem észre, hogy ott van egy Sacramento tábla a híd mellett. Először egy kidölt fa alá helyeztem el óvatosan, de végül meggondoltam magam, és a pici híd másik oldalán egy fa gyökér és mohás kő közé helyeztem.

Ezzel a ládával szeretném ösztökélni az embereket, hogy többen látogassanak a Barva vulkánhoz. Innen még kb 500 méter, és csak utána megy át az út földútba. Itt parkoltam le a Törpillát, és innen gyalogoltam fel.

A geocaching.com-ra így került fel a ládám:

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=2a710d31-af31-4098-9eee-2feac81d3960

Ma kiderült, hogy az a csávóka nem lelkiismeretességből gondolta meg magát, hanem azért mert a haverom beszólt neki. Amúgy elég kedves volt, tulajdonképpen csak sok sikert kívánt neki gúnyosan. Mire ő meg visszaírt, hogy most mérges vagy? Ha én írtam volna neki, akkor nem lettem volna ilyen elnéző. De legalább észre vette magát, és visszavett az arcából. Még nekem is küldött üzenetet, hogy gratulál, hogy megtaláltam a ládájét elsőként, és bejelölt a comon, mint barátot... Persze elfogadtam, mert mindenki hibázhat egyszer...

Na elteszem megam holnapra, mert ma éreztem igazán a fáradtságot a sok kirándulástól.

A Sacramentos képeket pedig ITT NÉZHETITEK MEG!!!




No comments:

Post a Comment