2009/12/11

Újabb őrangyalos csoda történet




Nem, nem az én őrangyalom aktiválta magát most. Este 10-kor hívtak egy ismeretlen számról, hogy a Tolénak autóbalesete volt, és hogy ki tudnák-e menni a helyszínre. Tole nem tudott kit hívni, mert a telefonja már napok óta rossz, és fejből csak két számra emlékezett: a haverja akkor nem volt elérhető, így rám esett a választás. Szerencsére, amikor az ürge mondta, hogy hova is kéne mennem, akkor hallottam a Tole-t a háttérben, és örültem, hogy legalább magánál van, mert úgy vettem ki a fickó szavaiból, hogy elég csúnya baleset volt.

Rögtön odamentem, nyugalmamat próbáltam megőrizni, és a kelleténél is figyelmesebben vezetni. Hát a látvány, ami fogadott, az nem semmi. A kocsi ripityéra törve feküdt a hátán az autópálya füves választórészén. Mint később kiderült, Tole a külső sávba akart lehajtani, hogy majd onnan mennjen le a következő lehetőségnél jobbra, de amikor meglátta, hogy mellette van egy másik autó, ekkor visszarántotta a kormányt. Ekkor vesztette el az uralmat a kocsi felett, ami kipördült, körbe-körbe cikázott vele egy fáig, aminek nekicsapódott, ekkor hármat pördült a kocsi, és háttal lefelé érkezett a földre. Akkora szerencséje volt, hogy mindeközben egyetlen másik kocsinak sem ütközött neki, és személyi sérülés sem történt.

A másik oldalon alig egy órával hamarabbi balesetet helyszíneltek, így perceken belül érkezett segítség. Szinte haja szála sem görbült, egyedül a fejére nőtt egy kisebb pukli, és a bal kezén a hüvelykújja dagadt meg, ami a körülményeket figyelembe véve tényleg csekélység.

Telefonommal készítettem egy képet a totál káros autóról. Én mondom, ez maga a csoda, hogy ennyire szerencsésen megúszta ezt a balesetet. Hiszem, hogy az ő őrangyala is igen szorgalmasan dolgozott.

Három a magyar igazság, 1 hete egyik ismerősöm telefonált rám, mert az egyik szórakozóhelyen drogot kevertek az italába, és valami csoda folytán eljutott az autójig, magára zárta, és nem esett bántódása, amíg oda nem értem. Az őrangyala neki is jó munkát végzett.

Szívből remélem, hogy az elmúlt hét lídércnyomása a tegnapi nappal fejeződött be, hogy az ünnepek melegséggel töltik majd be szivünket, és reménnyel telve várom egy szebb, új évet 2010-ben, ahol újra felfelé mehetünk a siker és a boldogság hegyén.

1 comment: