2009/12/13

Inbio

Első Pénteken InBio parkban voltam. Lonely Planet azt irta, hogy Barvaban van es 9-16-ig tart, ehhez kepest Santo Domingo-ban van, es 14-ig van nyitva.

11 után éertem oda, és mivel a pénztáros azt mondta, hogy lehet dolláral fizetni adtam Neki egy 100 dollárost. Kb. ennyit tudott angolul, mert utána már spanyolul mondott valamit, amit nem értettem. Odajött az egyik srác, Fabricionak hivják, aki ott dolgozik, és mondta, hogy 100 dollárossal nem tudok fizetni. Miután bementem mondta, hogy gyorsan elmondja hogy mi merre van, meg van egy filmjük is a parkról, így beültem az egyik terembe azt megnézni. Utána felajaánlotta, hogy 12:30-tól tart egy vezetett túrát egyetemistáknak és csatlakozzak hozzájuk. Addig volt még idő, ezért körbenéztem. Az egyetemistáknak is a film levetítésével kezdődött az előadás, utána pedig Fabricio elővett egy kis boát az egyik akváriumból, amit meg lehett fogni. Mivel lányokat illik előreengedni, főleg kígyó megfogásánál, így 3 egyetemista lányt is magam elé engedtem. Utána az udvarban láttam először iguánát, volt korodil, őz, majd átmentük a lepkefarmra. Jó sokáig bennt voltunk, több jó képet is tudtam csináni. Utána a kiscsirkék, nyulak és a kecskék már nem jelentettek sok újdonságot.

Dettivel megbeszéltük, hogy fél 5-kor indulunk munkahelyétől Arenálhoz, de fél 4-kor hívott, hogy áramszünet volt munkahelyén, és indulhatunk hamarabb. Gyorsan beültem egy taxi-ba, amikor Detti megint hívott, hogy találkozzunk inkább egy Suzuki autószalon előtt. De úgy látszik taxis nem értette azt a szót, hogy Suzuki, ezért inkább odaadtam Neki telefonomat, és megbeszélték ők, hogy hová vigyen. Út közben beszélgetünk, és mondta taxis, hogy mondjam megint, hogy Suzuki, és amikor kimondtam akkorát nevetett, hogy majdnem kitört a szélvédő, majd megmutatta, hogy hogyan kell kiejteni, és mondta, hogy mondjam megint, majd újból nevetett. Ezt kb. hatszor megismételte. A kettőnk reakciója között csak annyi volt a különbség, hogy én nem hangosan nevettem, mikor ő mondta. Még jó hogy a vezetésre is figyelt miközben úgy nevetett, hogy majdnem kiesett az autóból, így eljutottunk Suzukihoz. Innen mentünk tovább az Arenalhoz.

A képeket itt nézhetitek meg. KLIKK!


4 comments:

  1. hogy kell kimondani helyesen a Suzukit???:)))
    az iguána miatt esz a penész!
    a pók a legszebb! a kígyót is nagyon szívesen megsimiztem volna!!!!!!!!!:)))))))))

    ReplyDelete
  2. Helló Ferkó!
    Ilyen sok szép pillangó egy helyen, el sem hiszem!
    További sikeres lepkevadászatot :)

    ReplyDelete
  3. Gergő jól mondja, ...tényleg szépek a pillangók :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon jok a kepek!Csak igy tovabb!!!

    ReplyDelete