2009/12/03

Őrangyalom

Őrangyalom most nagyon vigyázott rám, ránk. Geocachingelés után mentünk haza, kb este 8 lehetett. A háztól 1-2 km-re lehettünk. Heredia főutcájáról kanyarodtunk be az egyetem háta mögött. A hidat még mindig javítják (már hónapok óta), ezért a 2x2 sáv helyett elterelték a forgalamat és csak 1x1 sávos. Eután újra kiszálesedik, jön egy 90 fokos kanyar, és utána kb 500 méter a pékig, majd újabb 500 méter és otthon vagyok.

A 90 fokos kanyar után hallottuk , hogy valaki bőgő motorral száguld mögöttünk, a kanyarban ki is sodrodott egy kicsit, majd a külső sávban elhajtott mellettünk. Jaj de sürgős Mucika - gondoltam magamban. De ekkor már hallottuk a másodikat is, amint repeszt az is. Rögtön kiderült, hogy ezek ketten versenyeznek egymással. Az utóbbi még jobban kisodrodott a kanyarban, és egy hirtelen mozdulattal visszaszedte a kormányt, melynek következményében majdnem minket talált el oldalról-hátulról.

Ettől megijedt, és ismét jobbra rántotta a kormányt, de ekkor már elveszítette az uralmat a kocsi felett. Első gondolatom a visszapillantótükörre tekintve az volt, hogy ez be van rúgva, mert csak annyit láttam hogy kacsázik az úton. Persze később már egy értelművé vált, hogy a barom, állat csak rallyzott és elvesztette az uralmat a gépjármű felett.

Feri pont látta az egészet, ahogy történt. Az út mentén két kocsi parkolt egymás mögött, az elsőnek végig húzta az oldalát, míg a másodikat már telibe találta hátulról. Akkora hangja volt a becsapódásnak, ami a mellettünk lévő sávban történt, én is nagyon megijedtem, annak ellenére, hogy mi sértetlenül megúsztuk az incidenst. Annyira remegtem, hogy fére kellett húzodnom. Írtó nagy mázlink volt, mert ha minket talál el először, akkor tuti, hogy akkorát dobott volna az én kocsimon, hogy a szembe jövő sávban találtuk volna magunkat, de az is lehet, hogy felfordultunk volna az ütközés erjétől. Hála Istennek semi bajunk nem esett.

1 comment:

  1. örülök, hogy nem történt bajotok!!! - a két őrangyalka megtette a magáét!!!!!!!!!:))))))

    ReplyDelete