2009/11/30

Figyelem, decemberi különkiadás következik!!!!

Hamarosan...

Decemberben társszerzővel bővül a blog. Feri december 1-jén érkezik, és december 29-ig marad. Ezalatt az idő alatt ketten fogunk blogolni, hogy minnél hitelesebben megörükítsük az utazását.

Végre bemutatásra kerül Costa Rica igazi, napsütötte oldala. A programok között szerepel: a könnyen felejthető főváros megtekintése, részvétel a Festival de La Luz felvonuláson, az eső- és felhőerdők felderítése (Montaverde, a különbség majd remélhetőleg kiderül), a vulkánok megismerése, és a tengerpartok, szigetek (Teknősök-szigete már fix) bemutatása is. Ha belefér a 3 hétben, akkor természetesen lesz geocachingelés is. Reményeink szerint a pókok mellett sikerül más szép példányt is lencse végre kapni az állatvilágból pl. békákat, iguánát, tukánt, papagájt, kolibrit, lajhárt, majmokat stb. Talán ha szerencsénk van akkor delfint és bálnát is. Természetesen a növényvilágot is fotózni fogjuk. Hét közben többnyire egyedül fogja bejárni az országot, de hétvégenként én is vele tartok majd.

Lehet, hogy nem fog napi rendszerességgel frissülni a blog, de olyan előfordulhat, hogy egyszerre több bejegyzés dobunk fel a netre a fedettségtől függően, ugyhogy mindenki vegye fel a lesőharcsa figyelőállást, mert tényleg érdemes lesz követni a blogot az elkövetkezendő 3 hétben.

Most már bevallhatom, hogy az elmúlt hetekben olyan aktívan takarítottam, mintha maga Erzsébet királynét látnám vendégül. Azt hiszem nyugodt lelkiismerettel jelenthetem ki, hogy már szinte akkora tisztaság van, hogy ha a felmosórongyom nem lenne agyonhasználva, akkor akár a földről is ehetnénk. Nem csak ablakot pucoltam, függönyt mostam, és hűtőt tisztítottam, de még a bútorokat is eltologattam, és ott is felmostam a követ, illetve az összes létezhető szekrényt kipakoltam, és úgy takarítottam ki az egészet. Sőt a 2 szobát teljesen megcseréltem, így az eredeti vendégszobában én fogok aludni, míg a Feri megkapja az én szobámat. Ennek több oka is van, egyrészt az én ágyam franciaágy méretű, ezért az sokkal kényelmesebb. A szoba elhelyezéséből adódóan sokkal csendesebb is (leszámítva, amikor az igiuána neki kedz kelepelni évnak évadján). A főszempont viszont az volt, hogy nekem reggel 6-kor kell munkába indulnom, és az eredeti vendégszoba pontosan a garázsra néz, így igen kellemetlen lett volna szegénynek minden reggel a kipufogó szagára ébrednie.

Biztosíthatok mindenkit, hogy mindent meg fogok tenni azért, hogy Feri maradéktalanul jól érezze magát az itt tartozkodása ideje alatt.

Ezúton köszöntök minden kedves olvasót, aki most csatlakozik blogunkhoz, hogy figyelemmel kísérje Feri kalandos kirándulásait.

Hát akkor kezdődjék a nagy utazás. Ferinek nagyon jó utat kívánok!

Holnap ugyanitt, ugyanekkor több információval szolgálhatok majd! Kalandra fel!

1 comment:

  1. a kessing ki ne maradjon!
    a két kedvencemről (iguána és tukán) nagyon várom a sztárfotókat!
    Feri, üdv Detti blogjában!:)
    várjuk a dupla beszámolókat!!!!!!!!!!:)))))))))
    érdekes lesz két szemszögből értesülni a történtekről!!!:)))

    ReplyDelete