2009/11/08

Goodlight könyvesbolt

Tegnap nagy takarítás közben úgy döntöttem, hogy túl adok a sok angol nyelvű könyvemen, amit már úgy sem fogok többet elolvasni, mert csak a port fogja. Rám maradt 6 kötet a Harry Potterből, Gyűrűk ura, meg olyan könyvek, amit egyszer jó volt elolvasni, de többet nem.
Mivel könyvet azért nem dobok ki, és a papírgyűjtőbe sincs szívem beadni, ezért úgy döntöttem, hogy próba szerencse: felkeresem az Alejuela nevű városban lévő angol nyelvű könyvesboltot, ahol az igen kedves amerikai tulaj vesz is jó minőségű könyveket, meg el is ad. Interneten megnéztem, és neki indultam az egy börönd könyvemmel. Tudtam, hogy a 2000 éves kidásnál régebbieket nem számítja be, de így is jól jártam, mert kaptam 50 dolcsit. Megérte ekkora kitérőt tenni vasárnap délután.

A képen a jóravaló, boldog tulajdonos könyököl azon a közel 30 könyvön, amit én vittem be, illetve a teraszon egy élethű néger baba issza a kávét és olvassa a nyitott a könyvet az asztalnál. Nagyon kis hangulatos ez a hely. Évekig jártam ide rendszeresen könyvért.



1 comment:

  1. ezeknek a kis antikváriumoknak óriási hangulata van, bárhol a világon. Imádom őket! Jó csak úgy beülni, böngészni, lapozgatni. És mindig talál az ember valami régen vágyott, hatalmas kincset is :)

    ReplyDelete