2009/11/14

Costa Rica - Uruguay 0:1

Ejnye bejnye, hazai pályán kikapni? Nem lesz ebből VB gyerekek... 7 sárga lap, egy kiállítás a 90 perces játékidő alatt, és hol van még a visszavágó??? Az, hogy mi nem jutottunk ki az nem újdonság, dehogy most Costa Rica is elcseszi...


Amúgy vicces volt. Általában vasárnap szoktam bevásárolni, de most elmentem szombat este. Fél 8kor még teli volt a Tesco, erre mire körbe jártam az üzletet, megvettem mindent, fizettem, az úton hazafelé feltűnően kevés autó volt az utakon
... Aztán eszembe jutott, hogy ma van a nagy meccs, és az ország apraja nagyja összegyűlt, és azt nézi.

Sajnálnám, ha ők se jutnának ki....

4 comments:

  1. Mindenkinek boldog karacsonyt es eredmenyekben gazdag boldog uj evet kivanok!!!

    ReplyDelete
  2. Koszi! Nektek is kellemes unnepeket es boldog uj evet kivanunk!!!!

    ReplyDelete
  3. Hola Detti,

    Me parece muy buena idea el blog. Si no te molesta sugiero algo y un comentario.Tal vez puedes poner el nombre del traductor,Emilio Arias y lo correcto es Costa Ricában.

    Üdv.

    Ibolya Remeczki

    ReplyDelete
  4. Ibolya! örülök, hogy megtaláltad Detti blogját. nemcsak jó 5let volt tőle ez a blog, de hatalmas segítséget is jelentett már eddig is több embernek. érdekelne, ha ennyire szíveden viseled a magyar nyelvhelyességet, miért spanyolul írtad a kommentet? üdv: visky csilla

    ReplyDelete