2009/11/18

Csoda

Csoda történt, az útlevelem kevesebb mint egy hét alatt megérkezett. Állítólag az usában nyomtatják, és ott is dizájnolják, azért ilyen szép szines. Az adatok egy részét kisatíroztam, mert azért a netre mégsem biztonságos mindent kirakni. Érdekesség még az, hogy a mi útlevélszámunkat bele perforalják minden lapba, míg itt meg valami tök más számot, mert maga az útlevél száma ugyanaz mint a személyidé az egyszerűség kedvéjért. Legalább könnyű megjegyezni. Azt már meg sem említem, hogy két vezetéknevem lett, mert az már tavaly kiderült a személyi átvételénél. A Magyar Állam sosem ismerné el, hogy ugyanaz a személy vagyok, úgyhogy most már akár sorozat gyilkosnak is elmehetek heheheheh.

Rájöttem, hogyan lehetek milliomos minimális tevékenység mellett igen rövid időn belül. Hetente háromszor beülök egy jobb szórakozóhelyre. Kinézek magamnak egy gazdagabb, már ittas állapotban lévő külföldit, majd rövid beszélgetés után fogadást kötök vele, hogy tippelje meg nemzetiségemet. Ha esetleg a tippjei között szerepelne, hogy costa ricai, akkor a bal zsebembe nyúlnék a magyar útlevél után. Ha pedig egy az egy millióhoz, hogy eltalálja, hogy magyar, akkor pedig jobb zsebemből venném ki a costa riacai útlevelet. Mindig is elakartam ezt játszani, és most megadatott a lehetőség!!!






2 comments:

  1. gondolom, oda neten küldték az adatokat, de az USA-ból hozzád nem lehet kihagyni a postát... szóval ez tényleg rekord sebesség!
    a neved nagyon tetszik, csak az Antóniát sajnálom...:((((

    ReplyDelete
  2. Mi lesz ha még lesz férjed is?
    Dóka Visky Pereházy?:) és a többi lemarad mert nincs hely...:P

    ReplyDelete