2010/03/04

Riteve

Büszke vagyok magamra. Már négy hete ezen spanoltam magam, jobban izgultam, mintha én magam vizsgáztam volna.

Bevallom, hogy amúgy az egysenlőség híve vagyok minden téren, DE vannak kivételek. Ilyen például levizsgáztatni a kocsit, ami szerintem például abszolút a férfiak dolga. Többszörös latolgatás, fontolgatás után arra jutottam, hogy a kocsit ugyan magam vizsgáztatom le, de azért viszek magammal valakit, hogyha úgy hozná a sors, akkor legyen valaki mellettem, aki leordítja a fejüket.

Igazából nem egy nagy cucc ez az egész, csak szerintem nem nőknek való. Szegény srác megkísérelte, hogy beállítson a vonal mellé, ahol sorakozni kell. Kissé félre értelmeztem a feladatot... Le sem tagadhattam volna, hogy szőke vagyok. Mondja a srác, hogy tekerejem a kormányt balra. Erre mit csinálok? Bekapcsoltam az irányjelzőt jobbra. Mire ő: "tekerd a kormányt balra!" Ja! Hogy a másik bal? Oké, nem probléma, bekapcsolatam a bal oldali indexet, ezen ne múljék... így indítottunk...

Ezek után szivatott még egy kicsit, és nagyon sokszor mondta, hogy guruljak előre-hátra. Egyszer kiesett a száján, hogy "kész", mire én úgy megindultam, hogy 3 feladatsoron egyből áthajtottam... Kedvencem, amikor az irányjelzőket nézte, hogy működik-e, majd a jobb bal után mondta, hogy ablaktörlő, mire én logikusan kikövetkezttem, hogy az elakadás jelzőre gondolhat csak...

Szomorúan nyugtáztam, hogy se a kerékcserélő szerszámokat, se az elakadásjelző háromszöget, se a pótkereket, se a vadi új elsősegélydobozomat nem kérte számon. Lehet, hogy attól félt, hogy akkor majd a lámpát kapcsolgatom lelkesen?

Legutolsó fék próba szerűnél, amikor mondta, hogy guruljak előre (hogy a hátsóféket is megnézzék) akkor én majdnemhogy lelkesen kigurultam a parkolóba, hogy VÉGE! Úgy kellett utánam kiabálniuk, hogy álljak meg. Vicces volt.

Szerintem a nagy sikerre való tekintettel úgy döntöttek, hogy inkább átengednek, csak ne jöjjek vissza még legalább két évig. Pár hibapontot kaptam ugyan, de a kocsit januárban nézték át, kétlem, hogy valami baja lenne.

Büszke vagyok Törpillára is, mert derekasan helyt állt.


(Riteve= Revision Technica de Vehiculos= Gépjármű Ellenőrző Technológia)

1 comment:

  1. profin csináltál mindent, nagyon ügyes vagy!:) egyébként ha nem kérik a kerékcserélő szerszámokat, az elakadásjelző háromszöget, a pótkereket, a vadi új elsősegélydobozodat - azért te még megmutathattad volna!:) mire mertek neked hibapontot adni???????:)

    ReplyDelete