2010/03/18

Betolakodó

Zuhanyozás után már megint mivel találkozom???? Egy gyíkkal!!!! A váratlan felismerést egy hatalmas sikítással nyugtáztam. A szomszédom szerintem örült, hogy még csak este 9 volt, és nem hajnali 3.



Jó sok türelem kellett hozzá, hogy bele tudjam rakni ebbe a dobozba. Egyedül az áldott jó szívemnek (meg undoromnak) köszönheti, hogy épségben megúszta a találkozásunkat.



Sikerült megőriznem a lélekjelenlétemet, és kiraktam a szűrét a szomszédos üres telekre, ahol szabadon élvezheti tovább az életét, és nem fenyegeti az a veszély, hogy megsüketül. Itt sokkal jobban tudja álcázni magát, mint az én fehér csempémen a fürdőszobában.


4 comments:

  1. szerintem kifejezetten jól mutatott a csempén... - sajnálom, hogy kitetted...

    ReplyDelete
  2. Szuperjófej kis agámának tűnik...
    Valójában mekkora volt? Mert a közeli képeknek köszönhetően ezt jótékony homály fedi :)
    a költöztetéséhez használt doboz egy fridzsideres-doboz, vagy egy cipősdoboz? :) :) :)

    ReplyDelete
  3. Szerintem nagyon aranyos, kis cukipofa:D

    ReplyDelete
  4. Cipos dobozban koltozott :) Hat mint mondjak? A feje es a teste egyutt kb 8-10 cm lehetett... Ha fridzsideres dobozra lett volna szuksegem, akkor ez iguana lenne, es akkor en koltoztem volna, nem o :D

    ReplyDelete