2010/03/07

Szupi

Ennyire pofátlanul még sosem viselkedtem, mint most csütörtökön; egyedül hormonjaim egyenletlen ingadozását, és a vizsgáztatás okozta stresszet tudtam mentségemül hozni. Főnököm kölcsönkért tőlem 1,000 colonest colára. Kérdezte, hogy nem fog-e földhöz vágni a hiánya, amíg meg nem adja. Gondolkozás nélkül rávágtam, hogy ha kapok fizetésemelést, akkor minden bizonnyal nem. Ennyire szókimondó még sosem voltam. Az éves értékelésemmel már egy hónapja el volt maradva. Mondta, hogy tisztában van vele, hogy már így is csúszott, és pénteken megcsinálja.

Pénteken be is hívott magához, mondta, hogy nagyon meg van elégedve velem, és amennyire a cég gazdasági helyzete enegedte meg is emelte a fizetésemet. Nagyon örültem neki, mert nem számítottam rá, a világgazdaságra való tekintettel. A hab a tortán az volt, hogy már délben hazaengedtek minket, mert a férfi mosdóban lévő WC elöntötte a konyhai részt a hallban. Mivel ilyen jó hetet zártam, úgy döntöttem, hogy most már megérdemlek egy igazi túra cipőt, ami nem csúszik, és a bokámat sem töröm ki benne. A geocachinges ládák vagy a városban vannak elrejtve, vagy bizony az erdőben, ami persze meredek, sáros és csúszik... Találtam is egy megfelelőt, ami meglepően könnyű, fogja a bokámat, és jó a talpa is. Még nem talalkoztam olyan túra cipővel, ami ránézésre tetszett volna, ez sem volt kivétel ez alól, de úgy gondoltam, hogy mindenképpen jó hasznát veszem majd, és idővel megszeretem.




Pont ebben a boltban találtam rá az Európában és Magyarosrszágon már elterjed és bevállt MBT cipőre. Aki esetleg nem tudná, hogy miről is van szó, annak itt a link:

http://divat-trend.info/mbt-cipo/


Természetesen az első felpróbálás után én is azonnal bele szerettem. Irtó kényelmes benne menni. Meglepő módon itt ugyanannyiba kerülnek, mint ay USA-ban, és úgy veszik, mint a cukorot. Én is vettem magamnak egyet a délutáni sétákhoz, a hétvégi városi geocachingeléshez, meg a sportos napokra (például keddenként, amikor a kocsit otthon hagyom, és 30+15 percet kell gyalogolnom a buszozás mellett.)

A képen nem látszik jól, de ezüstüs-lilás színe van a cipőnek.




No comments:

Post a Comment