2010/03/30

Paradero

Én még mindig a Reynáldó Angel's Trident-jét tartom a legbiztonságosabb ládának, ami az első itteni találatom volt, így vasárnap úgy döntöttem, hogy ott hagyom Super Daffyt, hogy majd más vihesse tovább. Később kiderült, hogy Flavio is pont akkor járt arra, de ő sikertelenül, nem lelt rá a ládára. Valahogy pont elkerültük egymást, pedig biztos megismert volna, mert a fehér geocachinges póló volt rajtam.



Utána még céltanul jártam San Rafael útjait, amikor rátaláltam egy Parador nevű farmra. Ez egy elkerített erdős rész, ranchekkel, sok zöld területtel, kilátóval és egy tónak nevezett mocsaras résszel. Van játszótér és foci pálya a gyerekeknek. Mivel még sosem jártam itt, gondoltam megnézem. Remekül lehet itt piknikezni családostól vagy barátokkal.

Persze nem bírtam ki, és itt is rejtettem egy ládát. Szerintem itt nagy biztonságban lesz, mert az egyik erdei úton egy odú szerűbe dugtam, kb. 180 cm magasan, és ez az oldala pont nem az útra esik, sőt egy pár méter erejéig le kell térni az útról, hogy megközelítsd a fát. Kíváncsi leszek, ki lesz a szerencsés megtaláló.

2 comments:

  1. nem az ügyvédi irodás a legbiztonságosabb?

    ReplyDelete
  2. De! De az nincs mindig nyitva es 40 km-re van tolem, amig ez csak 5-re :)

    ReplyDelete