2010/03/20

Geoérme


Nagy meglepetésben volt részem. Patriciával találkoztam munka után, ő is nagy kessingelő. Amikor tavaly 3 ládáját találtuk meg egy ugyanazon a napon, akkor beszéltük meg, hogy ha majd megint jön Hawaii-ból, akkor majd együtt is kessingelünk. Amúgy ő amerikai állampolgár, a 20-as évein ő is itt élt 7 évig, de a félresikerült házassága után visszaköltözött a két gyermekével az USA-ba.

Együtt ebédeltünk, majd sétáltunk egyet a Sabana parkban, majd megnéztünk egy régi-régi mágneses nanot, amit elloptak ugyan, de mi pótoltuk. Érdekes, hogy minden nap szinte elmentem a láda mellett (kb. 800 méterre), és csak most kerestem fel ténylegesen.




Itt geoérméket cseréltünk. Én neki adtam Smileyt és Rainbowt (Rainbow=szivárvány). Az utóbbi nagyon a szívemhez nőtt, mert a tulajdonosával elkezdtünk levelezni, és látszik, hogy mennyire fontos neki... Viszont kaptam egy nagyon édes kacsás utazóbogarat helyettük, és egy másik érmét ajándékba, ami annyira tetszik, hogy szerintem megtartom személyes érmének. Piros széle van és a földet ábrázolja. Teljesen meghatódtam. Ezen felül még kaptam vízhatlan logot is!

Egész délután beszélgettünk, kesisngeltünk, ismét nagyon jól éreztem magam.

A második lefordított ládám is végre felkerült az angol oldalra így már 49 találatom van!!!!! Juhúúúúúúú!

No comments:

Post a Comment