2010/05/26

Világ vége hangulat

Nekünk sem jobb, mint nektek. Itt is érződik a globalis felmelegedés okozta időjárás változás. Már három napja egy folytában esik az eső, ami mondjuk nem lenne furcsa, hogyha nem egész nap esne... Ami azt jelenti, hogy késő éjszaka már/még esik -ez nagyban megnehezíti a hajnali kelést számomra, ma például azt hittem hogy már péntek van- majd egészen délig esik, és délután minden kezdődik előlről. Kb ez szokott lenni novemberben. Még nem depiztem be tőle, de azért sokkal lustább vagyok, mint amúgy...

Az Arenál vulkán ezzel egy időben úgy döntött, hogy csatlakozik az Új-Zélandi rokonához, és neki állt mocorogni/füstölögni, lávát nyomatni. Pont szombaton jártam arra felé, akkor még semmi jelét nem mutatta, hogy készülne valamire. De azért itt nem esnek kétségbe egy kis hamutól, és nem állítják le a reptéri forgalmat sem. Mindenkit megnyugtattak, hogy ez teljesen normális, hiszen az Arenál 1968-tól aktívan működő vulkán. Ezt a képet a yahoon találtam.


És ugye három a magyar igazság. Ma megint földrengés volt: reggel 6:47kor 5,6-os erősségű Samarától 20 km-re, azaz Guanacasten. Ekkor már az irodában ültem, és az üvegablakok zörgéséből rögtön tudtam, hogy mi a dörgés. Ki is mentünk a lengyel lánnyal az épület elé biztos, ami biztos. De ez tényleg nem volt durva, legalább is itt nem...

Julianna, te is érezted? Minden oké arra?


És hogy valami pozitívval zárjam a bejegyzést: most csütörtökön 10 milliószoros nap lesz, úgyhogy mindneki gondoljon valami pozitívra a jövőjét illetően. A "titok" elve alapján minden gondolat 10 milliószorosan fog számítani!

4 comments:

  1. az esőről mi is tudnánk mesélni - kedden égszakadás/földindulás/jégeső, a pilisben túrázni életveszélyes...:( ja, és a jászságban földrengés volt - ezek után nem csodálkoznék, ha a Kékes kitörne...

    ReplyDelete
  2. Állítólag a város központban, El Coco-ban a hotelben érezték, legalábbis az egyik nagyon jó ismerősöm/barát/gringó oda ment "villásreggelire", és mozogtak a dolgok, de komolyabb dolog nem történt. A város túlsó részén, ahol lakom-laktam (most költöztem át egy másik apartmanba, közelebb a városközponthoz), nem volt semmi érezhető. Pedig az epicentrum kb 10-15 km-re volt és ha jól emlékszem 6,5-es. Az az igazság, hogy már kíváncsi lennék egy ilyen élményre, még soha nem éreztem... :) Az Arenál-nal már többször is voltam, vagyis elmentünk mellette, Tilarán-ba voltam jó párszor, persze pont mostanában nem megyek arra fele...

    ReplyDelete
  3. Hát annyira nem izgi, remélem még egy darabig nem kell megtapasytalnod/megtapasytalnunk :))))))
    Te mióta vagy itt és mit csinálsz?

    ReplyDelete
  4. Február elsején érkeztem, és hosszú a történetem. A lényeg, hogy itt vagyok és élvezem a szép időt!

    ReplyDelete