2010/05/10

Skorpió tanya

Már hetek óta elhatároztam, hogy felsöpröm a garázst, mert a szél befújt pár száraz falevelet. De most végre el is jutottam odáig, hogy ezt megtegyem. Jel volt? Egészen biztosan, ugyanis kiderült, hogy skorpiócsemetéket neveltem a garázsomban a tudtom nélkül.

Először csak egyet láttam - na de mekkorát?! az eddigi legnagyobb példányt!-, amit gondolkodás nélkül agyontapostam, amikor azt vettem észre hogy több tucat kicsinyített mása kezd el szétszaladni. Később a helyiek elmagyarázták, hogy a kis skorpiók az anyjuk hátán nevelkednek, amíg meg nem erősödnek. Igazán hálátlan kis teremtmények, mert utána megeszik a saját anyjukat.

A képen már az agyontaposott anyapéldány és 6 csemetéje látszik. Jóval többen voltak, csak azok szétszaladtak, de nem menekülhettek a cipőtalpam elől.


7 comments:

  1. tudom, hogy igazad van, de nem szívesen lennék skorpió a garázsodban...

    ReplyDelete
  2. Ûdv mindenkinek!
    Ên kb 1 hônapja talâlkoztam tôbb skorpiôval, nem fêlek tôlûk, de azêrt ne legyenek a kôzelemben :)

    ReplyDelete
  3. szép példány... - mi lett vele?

    ReplyDelete
  4. Guanacaste rêszen lakom, egy êtteremben a pincêr hozta oda nekûnk ês mutatta meg. Igazabôl ôrûltem is, meg nem is :D Persze, ha itt akar lakni az ember, ezekkel is meg kell barâtkozni.
    Jobban irtozom a cucaracha-tôl

    ReplyDelete
  5. szép helyen vagy! van a környékeden láda? (a csótány szerintem is gusztustalan, de a skorpió ezerszer veszélyesebb...)

    ReplyDelete
  6. A lakâsomban nincs csôtâny, mert âllandôan takarîtok, csak az irodâban, ahol idônkênt dolgozom, ott szoktam talâlkozni csôtânyokkal. Tudom, hogy a skorpiô veszêlyesebb, de legalâbb nem undorîttô a szâmomra. :)
    Eredeti szakmâmban (mentôs, tôbb mint 7 êv intenziv osztâlyon munka) megtanultam kezelni a veszêlyes helyzeteket...

    ReplyDelete