2010/05/25

Rák, na de milyen?!



Érdekes a hozzáfűződő történet! A tengerparti geocaching során eleredt az eső, amikor az utolsó ládánál voltunk, ami persze nem igazán okozott problémát a nagy melegre való tekintettel. Amíg Flavio a susnyákost túrta, addig én megkerestem a női szakaszt távolabb. Lehuzott bugyival felvettem a "pózt", egyszer csak mi rohan el előttem??? Hát ez a rákuca!!!!!

Hirtelen megfeledkeztem, hogy hol és mit csináltam és elkezdtem kiabálni, hogy: "Flavio, Flavio!!! Hozzad gyorsan a fényképezőgépet!!!!" Még jó, hogy a nagy eső miatt hallotávolságon kívül volt, és nem törte rám a "budi ajtót". Mire becserkésztem, hogy lencse végre kapjuk, addig már bebújt a lehullott pálmafa levelek alá, ahol egy egész ilyen család bújkált!!!!

A történet tanúsága:

Mindig legyen nálad fényképezőgép az olvasótáborod szórakoztatása érdekében, soha nem tudhatod, hogy honnan bújik elő valami nem mindennapi látnivaló egy teljesen egyszerű szituációban.

Ki látott már ilyen rákot??? Világító narancssárga lábakkal és sötétkék testtel?


1 comment:

  1. ...ismét sírtam a röhögéstől... - nagyon vizuális vagyok...:)))))))))

    ReplyDelete