2010/05/12

A Redbull szárnyakat ad...

Az lehet, de a fáradtságot nem győzi le!

Ma volt a helyettesítés utolsó napja, kemény volt ez a bő 2 hét. Már egész jól belejöttem, de a problémák csak gyűltek. Minden olyan, ami amúgy nem szokott előfordulni az most mind megtörtént. Pl. az egyik bankszámlánkat ideiglenesen letiltották adminisztrációs okok miatt, ami csak több napos utánajárás után derült ki. Vagy olyan számlát akartak kifizettetni velünk, amiről senki nem tudott, mert az egyik rendszergazda önállósította magát, és jóváhagyta a tudtunk nélkül. Stb, stb.

Na de kaptunk ingyen Redbullt mint termékmintát. Az volt a feltétel, hogy lefotózhassanak minket a Redbullal a kezükben. Mire én mondtam, hogy elfogadom a Redbulllt, ha lefényképezhetem a hostesseket férfi olvasóimra gondolva! Lehet gyönyörködni a lányokban.


4 comments:

  1. csurog a nyálam a doboz után...

    ReplyDelete
  2. Csinosak a lányok, de melyik vagy te ? :)

    ReplyDelete
  3. Gondoltam, hogy a doboz tetszeni fog!


    Na melyik vagyok én vajon? :))))))))))))

    ReplyDelete
  4. a jobb oldali dobozban vagy!

    ReplyDelete