2010/05/08

Cougar town

Ilsére vártam a Multiplázában péntek délután. Megéheztem, ezért vettem valami harapnivalót. Odajött egy srác, jól végig nézett, majd erős paprikát kért és távozott. Gondoltam magamban, hogy még jó, hogy ez túl fiatal hozzám, más különben már rég leszólított volna. Max 18-nak néztem, de a külseje alapján akár külföldi is lehetett. Naívan az is felmerült bennem, hogy talán ezért kereste a szemkontaktust, mert remélte, hogy beszélek angolul. Leültem, bekapcsoltam a az ipodomat, és az egyik RTL Klubos stand up comedy-vel szórakoztattam magamat.

Egyszer csak odajött hozzám ugyanez a srác majd megkérdezte, hogy csatlakozhat-e.
-??????????? - Köpni-nyelni nem tudtam
1. Nem tűnik fel, hogy nem ismerkedni jöttem??? Még a vak is látja, hogy roppant elfoglalt vagyok az ipodom társaságában!!!
2. Betöltötted már a 18-at????
3. Van elég hely máshol is....

Kivettem a fülemből a fülhallgatót, majd egy "kedves de határozott megsemmisítő mosollyal" közöltem félig törve a spanyolt, hogy sajnos nem beszélek spanyolul, jelezve, hogy felesleges ide ülnie, mert nem leszek a beszélgető partnere. Amióta folyékonyan beszélek spanyolul, sokkal nehezebbre esik úgy csinálni, mint aki nem érti mit mondanak.

Erre eltáncolta nekem, hogy mit szeretne. Akármennyire is próbáltam a leszarom stílust tovább eröltetni, egyszerűen nem ment, hisz én nem ilyen vagyok alapjáraton.
-Oké egy a fene, üljél ide. - most már kíváncsi vagyok mi lesz ebből.

Ő törte az angolt, én próbáltam szarul beszélni spanyolul, meg angolul is, hogy leereszkdjek az ő szintjére. Elmesélte, hogy a haverja meg a barátnője éppen veszekednek, ezért akart átülni hozzám (még hülyének is nézett, azt hitte most jöttem le a falvédőről), úgy csináltam, mint aki ezt el is hiszi. Szerintem inkább fogadott a haverjaival, hogy 10 percen belül megszerzi a számomat vagy csak simán új trófeára vágyott. Volt önbizalma azt meg kell hagyni...

Azért azt kiszedtem belőle, hogy 20 éves. Ekkor megkönnyebbültem, hogy legalább nem kiskorú. Majd elkérte a számomat. Mondtam neki, hogy turista vagyok, nincs mobilom (ha már lúd, akkor legyen kövér, én is tudok hazudni). Erre gyöngybetűkkel felírta a nevét és a telefonszámát egy papírra, beleértve a az otthonit is! azt kérte, hogy majd hívjam, ezzel elbúcsúztunk.

Hát ilyen sem volt még, hogy egy nálam hét évvel fiatalabb csávóka kezdett volna ki velem... Meglepődtem, nem hittem volna, hogy lesz hozzá bátorsága. Van ez a Cougar Town nevű sorozat (Fiatal fiúkkal hetyegő idősebb nők városa) amit én nem nézek ugyan, de most abban éreztem magam. Hát nem tudom... Nekem ez az anyáskodó szereposztás sosem jött be. A férfi az legyen férfi, és legalább egy 3-4 évvel idősebb. A fordított szereposztás nem az én asztalom.

3 comments:

  1. Te Detti, honnan tudod hogy nem 18-nak nezett?:)

    ReplyDelete
  2. egyetértek az előttem szólóval - szerintem sem volt a születési időd a homlokodra ragasztva!:)

    ReplyDelete