2010/05/20

6.1 erősségű földrengés

Középpontja Quepostól délre volt azaz kb 170 km-re innen csütörtökön kb délután negyed öt felé.

Bevallom őszintén, hogy én akkor már úton voltam haza felé, és semmit nem éreztem belőle. Amikor már leparkoltam a kocsit, akkor tűnt fel, hogy a szokottnál sokkal többen bámészkodnak a járdán. Gondoltam osztálykirándulásról jöttek. Aztan az egyik biztonsági őr mondta beszélgetésként (vagy lányos zavarában), hogy mi történt. Először nem is értettem mit akar, miért szólított le a fitness terem bejáratánál, aztan amikor eljutott a tudatomig, hogy miről beszél, akkor kérdeztem vissza, hogy: földrengés? Hol??? Itt??? Mikor??? Ja, hogy ezért jött ki mindenki az utcára...

Szivósak a tico-k, személyi sérülésről eddig még nem értesültünk.

Laura Chinchilla facebookon üzent, hogy reméli mindenki oké.

"Hoy tuvimos un pequeño susto con un temblor, ojalá todos están bien".


2 comments: