2010/02/08

Századik

Akár hiszitek, akár nem, ez a századik bejegyzés. Ezt is megéltük. Eljött a számvetés ideje. Itt valami okosat kéne írni. Maradjunk annyiban, hogy ha a blogon található bejegyzéseknek csak a fele hasznos, akkor már nem hiába koptatom az ujjbegyeimet nap, mint nap.

A statisztika eddig azt mutatja, hogy eddig két családnak nyújtott hasznos információt 3 hónapon belül (és egy lehetséges harmadik személynek is). Azért az nem rossz, ha azt vesszük, hogy kb annyi magyar látogat ide, mint amennyi Costa Rica-i geocaching-el.

És azt se tévesszük szem elől, hogy kis családomat is boldogabbá teszem a bejegyzésekkel. Összegezve kijelenthetem, hogy blog elérte első és másodlagos célját, megérte belekezdeni ebbe a projectbe. Én nem bántam meg, remélem ti sem :)






És ha már egy különleges bejegyzésnél tartunk, akkor megemlíteném, hogy ma újabb Guiness Rekord dőlt meg Costa Ricán. Fejvadász és én ugyanabban az időben lettünk egymás ládáinak az első megtalálói. Munka után kerestem fel a lakástól 3 km-re lévő friss ládát (kb 3 napja került fel), míg ő azt az új ládánkat találta meg, amiről majd holnap olvashattok. Pont akkor küldött sms-t, hogy MEGVAN, amikor én az ő logját írtam alá. 36+1 (ami nincs beregizve) megtalálásom van és 11+1 (ami nem nálam van beregizve) rejtésem :) Ezzel átvettem a stafétabotot Reynaldo-tól, és én lettem a főgóré, ő visszaszorult a második helyre 10 rejtéssel. Nem rossz, nem rossz. Virágzik a geoládázás, jelenleg 87-re szaporodott a ládák száma :)



Bónusz kép Anyának: kaktuszok a láda mellett.


Már lefeküdni készültem, amikor ezt az emailt kaptam, amit most veletek is megosztok. A lényege az, hogy egy kanadai pár gratulált nekem külön emailben, akiknek 2044 (!!!) megtalálásuk és 60 rejtésük van. Megköszönték, hogy ennyit fáradozok a geocaching felvirágoztatásán, és meglátszik a munkám eredménye, mert amikor ők itt jártak tavaly alig volt láda... Lehet, hogy ennek örömére ők is visszatérnek, hogy még többet ládázzanak! Sőt, így a többi geocachingelő számára is sokkal vonzóbbá tettem Costa Ricát.

Ez mindenképpen egy jó ómen, ezzel közvetve a harmadlagos célt is elértem, mert a külföldieket is sikerült ide csalnom! Ők már nem az első pár, akik felfigyeltek szorgalmas munkámra!

És akkor a levél következik:

Hi brokev7,

Just a word to congratulate you for all your new geocaches in Costa Rica.

Last year, when we visited Costa Rica, there were not very much geocaches on our way.

But now, Geocachers like you make Costa Rica more and more attractive for Geocachers around the world.

I believe that I will have to go back again to Costa Rica with all these new caches... ;-)

Thanks so much and greetings from Québec City, Canada

Luc (OusKonNé)

1 comment:

  1. grat, grat, graaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))

    ReplyDelete