2010/02/23

Nyár van

Nem fogjátok elhinni, de ma teljesen más illata volt a levegőnek!!! Talán azért mert ma egész nap 32 fok volt országszerte, és szinte alig érezhetően fújt a szél, mint nálunk az első igazán forró, júliusi napon, amikor vagy kimész a strandra, vagy a földhöz vág a meleg!!!! Annyira jó érzés volt!!!

Jó, most felmerülhet bennetek - jogosan - a "mér, amúgy milyen idő van ott te szerencsétlen???!!!" kérdés. Mert amúgy is mindig meleg van, csak általában olyan kellemesen fúj a szél, és párával teli a levegő, mint amit a tengerparton érezhetünk. De ma nem, ma száraz, fülledt meleg volt! Még a Costa Ricaiak is panaszkodtak, hogy nem bírják!!! Bezzeg én! Én a föld felett 10 cm-re repkedtem, mint akivel madarat lehetne fogatni, és a szívem azt kiabálta, hogy ITT A NYÁR!!!!

Alig 2 hete meg tavaszi illat terjengett a városban. Akkor is teljesen be voltam zsongva, hogy TAVASZ VAN! Legszívesebben táncra perdültem volna az utcán, annyira jó kedvem lett friss, tavaszi illattól. Úgy tűnt, hogy sok fa öltött új ruhát, pedig csak a szokványos színükben pompáztak, mégis teljesen varázslatosan hatottak! Az a tipikus "love is in the air" érzésem volt.

Decemberben néha-néha megcsap az őszi szél, amikor olyan hűvös van esténként, és szinte csíp a szél. De egy biztos: a frissen hullott hó illatát még 3000 méter magasan sem éreztem! Lehet sajnálni :)))

Magyarország! Kitartás! Mindjárt itt a tavasz!!!! Küldök nektek meleg napsugarat, hogy bearanyozza a napotokat!

1 comment: