2010/02/15

2 geoládát rejtettem az Arenálhoz

Az első ládát útközben rejtettem, mert szerintem tök unalmas 90 kilométert a kanyargós úton levezetni egy huzamban. Az egyik folyónál volt egy hatalmas hely, ahol meg lehetett állni. Én is ezt tettem, hogy egy kicsit megmozgassam a végtagjaimat. Azért a kilátásra sem lehetett panaszkodni, itt is broméliák élősködtek a fán!



A második ládámat pedig a hatalmas tó közelében rejtettem el, ha már szinte az egészet bejártam. A térkép jól szemlélteti, hogy tényleg majdnem teljesen körbe mentem!



Itt is remek kilátás nyílt a tóra. Amint látjátok nagyon viharos volt az idő. Majd kifújta a kezemből a fényképezőgépet a szél, kénytelen voltam felvenni a széldzsekimet, mert nagyon hideg volt. Utána meg amikor már hazafelé tartottam, akkor valahogy a GPS a tengerpartról a fővárosba vezető útra terelt. Azt ne kérdezzétek hogyan, de akkor láttam a Libéria 48 km-re táblát, és iszonyú meleg volt! Ennyire változó Costa Rica domborzata és éghajlata!


1 comment: