2010/02/10

Inbio Park (másodszor)


Ilyen bejegyzés már egyszer készült, amikor a Feri itt volt. Most én is ide vittem a vendégeimet, így lehetőségük volt kialudni magukat (bár az időeltolódás miatt hamarabb kidobta őket az ágy, mintahogy ők azt remélték). Nekem dolgoznom kellett ugyan szombat délelőtt, de már 11-kor hazaengedtek, így kényelmesen megebédeltünk, és csak utána indultunk oda. A gps felismerte a helyet, de amúgy is tudtam, hogy nagyjából hova megyünk.



Én kb 4 évvel ezelőtt jártam ebben a parkban, szinte semmit sem változott. Még mindig nagyon igényes, és remekül bemutatják Costa Ricát egy tenyérnyi területen. Láttunk szabadon rohangáló őzikéket, iguánákat, minden féle szines tollú madarakat, egy farmot sok-sok álattal (ez számunkra nem annyira izgi, mert otthon is vannak ilyen állatok, bár a kakas olyan volt, mintha kecskével keresztezték volna, és a kis gida is cuki volt, ahogy a cumisüvegből ettették). Emellett a növényeket is bemutatták, a nagyrészük semmit nem mondott, mert csak a latin neve volt kiírva, de azért a banánfát, broméliát és az orchideákat megismertük. Az eucalyptus és cocoa fa nagy meglepetést okozott.



Itt is volt lajhár, lepkefarm, békafarm, kígyók, teknősbékák, és korkodilok. Zárásra pont végeztünk mindezek megtekintésével.

Sátrat is sikerült venniük egész jó áron, így Corocovado-ra azt viszik majd.

Mégegyszer a link a parkhoz a következő:

http://www.inbio.ac.cr/inbioparque/en/index.html

A képeket pedig itt nézhetitek meg, KLIKK!

Nem hinnétek el, de nagyon nehéz a teknőspáncél!!!


No comments:

Post a Comment