2010/02/20

Fejvadász esküvője


Keilor (alias Fejvadász) és Maryann meghívtak az esküvőjükre. Tényleg szerény összejövetel volt, kb 50-en lehettünk, így tényleg nagy megtiszteltetésnek vettem, hogy én is ott lehettem.

Azt kell mondjam, hogy a stresszmentes autózás titka a GPS. A megadott koordináták alapján egyből megtaláltam a kijelölt helyet, és nem kellett a 30 kilométeres úton azon paráznom, hogy hogy jutok oda, merre van észak, mennyi az az 50 méter stb.

Délután 4-kor kezdődött a szertartás (nem templomi, mert a fejvadásznak ez a második esküvője), a koszorús lány és fiú cukik voltak, de nekem a párnán, hintóban elhelyezett gyűrű tetszett a legjobban.



Az ügyvéd gyorsan lezavarta az egészet, kezdődhetett a dínom-dánom, tánci-tánci. Volt mariachi is, arról majd megpróbálok feltölteni videót is. A menyecske táncot itt az ifjú férj is ropja, és nem kalapban gyűjtötték a pénzt, hanem rájuk tűzdelték biztosítótűvel. A virágcsokrot nem én kaptam el, így egy ideig biztosan nem megyek férjhez :)

No comments:

Post a Comment