2010/07/01

Egérinvázió

Feltételezve, hogy a pár hónappal ezelőtti egér nem szült nekem kölyköket a közel 2 napos látogatása alatt, hanem csak két kistestvérét hozta magával, akkor nincs több egerem. Takarítás közben kiderült, hogy a 3 ragacsos papírcsapdán két egér aszalódott ki tudja mióta.

Egyetlen egy mázlim volt: nem én találtam meg, és nem én dobtam ki! Magyar vendégeimre hárult ez a nemes feladat! Cserébe nekem kell irtanom a pókokat. Igazán nem jártam rosszul, mert az egérrel aztán még a világból is ki lehet kergetni. Már egy macska befogadásán is elgondolkodtam, pedig én aztán igazán nem vagyok egy cica-barát. Egyelőre a mérleg még középen van. Ki nem állhatom az egereket, de egy macskát sem tudnék hosszú távon elviselni. Ahogy a régről ismert reklám is megmondta: megszoksz, megszöksz vagy átszoksz. Meglátjuk melyik lesz...

1 comment: