2010/07/17

Újabb érmékkel gazdagodtam



Mint már mondtam, régi fogadalmam, hogy geoérméket nem veszek magamnak, mert sokkal jobb mástól kapni, sokkal nagyobb lesz az által az értéke. Azóta is tartom magam ehhez az elhatározáshoz.

Eltűnt az egyik láda, amelyik az Intercontinental nevű hotel parkolójában van. Nem egy nagy szám, de nagy népszerűségnek örvendett a túristák körében. Persze lelkiismeretem nem hagyta, hogy ha tehetjük, akkor ne gyógyítsuk meg, főleg tudván hogy a tulajdonosa valami amerikai, aki nem itt lakik - mai napig nem értem, hogy nekik miért engedik, hogy őrizetlenül ládát rejtsenek.

Az elmúlt egy évben legalább egy tucat ládát gyógyítottam meg, és a legtöbb esetben a tulajdonos annyit nem mondott, hogy bakfitty... Most sem vártunk semmit viszonzásul.

Nagy volt a meglepetés, amikor "Unclejon" megköszönte nekünk levélben, és felájánlott három nevét viselő geoérmét cserébe! Egyet-egyet megtarthattunk, egyet pedig hogy engedjük útjára. Meg is érkezett a szeretetcsomag, amiben volt egy névjegykártya (ez nem meglepő, hisz több mint 8 ezer megtalálása van) és pár zárható nejlonzacskó, ami igen praktikus, főleg a legújabb nanóhoz kell, meg a logfüzetek szárazontartására is jó!! Az a jó ebben a kincskereső játékban, hogy sok jó emberrel lehet találkozni!



1 comment:

  1. 8 EZEEEEEEEEEEEEEEER??????????????? - húúúúúúú, ez nem semmi!!! látod, nem igaz a mondás, hogy jótett helyében jót ne várj!!!!!!!!!:)

    ReplyDelete