2010/07/30

Irány Nicaragua!

Szabadságon vagyok már szerda óta! Pénteken utazom Nicaraguába és kedden jövök. Csak kirándulni megyek, de helyiekkel leszek, így nyilván minden sokkal egyszerűbb lesz. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen ez az ország. Kicsit olyan Mythbusters-ként érzem magam (nem tudom mi a magyar megfelelője ennek a tv sorozatnak). Kiderítem, hogy vajon Nicaragua tényleg szebb/olcsóbb-e, hogy az emberek egyszerűbbek-e, és mégis mennyiben különbözik a szomszédos ország, mennyiben más mint Costa Rica.

Még mindig nem tudom megemészteni, hogy átkelek a határon, és ugyanolyan nyelven beszélnek majd! Ezt magyar állampolgárként (spanyol nyelvtudással) valahogy hihetetlen számomra! Szerencsére nem kell 8 órát buszoznom. Kaptam pár mérföldet a Flaviótól ajándékba, így csak a reptéri illetéket kellett kifizetnem, ami az oda-vissza buszjegy árával azonos. Felpattanok a gépre, kinézek az ablakon, megiszok egy üdítőt és már ott is vagyok! Cirka 55 perc lesz így az utazás. Semmiség.

Fényképezőgépem lesz! Francisco, aki egyben kalauzom is lesz, már megvette az USA-ban. Más értéket meg nem viszek, még a kütyümet is itt hagyom, úgyhogy ne lepődjetek meg, ha nem jelentkezem friss infókkal, és csak az időzített (konzerv:)) bejegyzéseket kapjátok!

Managua, Granada, Leon és Rivas az úti cél. Meglátjuk, mi valósul meg belőle! Kalandra fel!

3 comments:

  1. izgalmas kalandokat, élménydús utazást kívánok - pozitív értelemben!!!!!:))))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. Hm, milyen repcsivel mesz?:) jo kis motoros?

    ReplyDelete