2010/07/16

Zsetonok

A profi geocachingeléshez hozzá tartozik az is, hogy a ládában ott hagyjunk valami olyat, amiről a többiek tudni fogják, hogy ott jártunk, és akár nyomon is tudnak követni . Sosem felejtem el, amikor a Balaton környékén 6 ládából ötben találtunk egy négyzet alakú fát, amibe a geocaching jele volt vésve. Begyűjtöttem mindet, és elajándékoztam/más ládákba helyeztem el újra.

Azóta azon gondolkoztam, hogy milyen egyedi ötletet lehetne kitalálni, mígnem apukám említette, hogy ők anyukámmal dominókat használnak erre a célra, amire filccel ráírták a felhasználónevüket! Megtetszett az ötlet, és elmentünk dominót vadászni. Ezt már megtanultam, hogy Costa Ricán bármit lehet kapni, kivéve azt és akkor amikor neked arra szükséged lenne! Dominó nem volt sehol!

Viszont találtunk póker zsetont, de nem akármilyet, hanem rajz/matrica/szám nélkülit!!!! Na, ez már valami! Rögtön ki is találtam, hogy mit tudnák ezzel kezdeni!!! Ilyen lett a már kész geocachinges aláírásom:



Én mindkét oldalára rajzoltam, míg Flavio csak az egyikre, a másikat üresen hagyta:


Juhúúú, az ötlet egyedi, a kivitelezés jó, és a méret is pont megfelelő!

1 comment:

  1. ügyesek vagytok! - "saját 5let"-ként ráírtam a dominók hátára a GC jelet!

    ReplyDelete