2010/07/13

Újabb hálótárs...

Felébredtem, háton fekve mit látok először???? A hercegnős szúnyoghálómon belül, ami körbe veszi az ágyamat egy bébi gyík kapaszkodott!!!

Lelki nyugalmamat megőrizve, a szomszéd szobában alvó vendégeimre való tekintettel nem sikítottam, hanem halálmegvető bátorsággal kipattantam az ágyból, és bezárkóztam a fürdőszobába. Szerencsére Zoli meg merte fogni kézzel, és kirakta a kertbe.

Délután, amikor hazaértem mit láttam a falon???? A testvérét!!!


Kiderült, hogy a házi gyíkomnak gyerekei születtek, és mind az ötöt be akarta nekem mutatni, ezért jöttek be az ablakomon! Mind ugyanakkora, de különbözőek, volt közte fekete is!!! Megköszöntem a kedvességét, de azért céloztam rá, hogy a kapuban szívesebben látom őket, mint a szobám falán. Úgy néz ki, vette a lapot, mert azóta nem láttam őket többet - igaz azóta is zárva tartom az ablakomat nap közben.

3 comments:

  1. sajnálom, hogy nem fogadtad be őket... - ők tényleg nagyon cukik - gondold át! (ha megnőnek, lehet, hogy az egereket sem engedik be hozzád - szerintem aranyosabbak, mint egy macska)

    ReplyDelete
  2. Amikor megláttam a bejegyzés címét eléggé ráparáztam, hogy valami tenyérnyi pók lesz az!! :D De ezek a gyíkok a legjobb fejek! :)

    ReplyDelete
  3. Baratkozom en veluk: hazon kivul! Amugy nem lenne semmi baj veluk, ha nem a szobamban akarnanak honfoglalni.

    ReplyDelete