2010/07/21

32 órás szülinap

Magyar idő szerint éjfélkor kezdődik, és itteni idő szerint éjfélkor van vége. Azért ekkora előnyöm hagyj legyen már kettős állampolgárként!!!

Annyi meglepetés ért ma, hogy azt el sem tudom mondani. Régen nem látott ismerősök köszöntöttek fel, akikre nem is számítottam. Messzi távolból hivtak fel régi barátok. Elkésett, meg nem írt levelek értek célba. Gyönyörű verssel és szívhez szóló levelekkel és rajzokkal adták tudtomra, hogy mennyire szeretnek. Volt aki facebookon gratulált, mások elektronikus úton küldtek képeslapot. Akadt olyan is, aki megnevetetett és meglepetést is okozott egyben, volt olyan is aki életében először sütött nekem tortát. A munkatársaim kaluba tortával köszöntöttek, míg más eltalálta, hogy már hetek óta a tiramisura fáj a fogam. Nekem is sikerült megajándékoznom azokat, akiket a legjobban szeretek, és akiknek köszönhetem, hogy vagyok.

Szép nap volt ez a mai. Valamiért mindig bánkodom, valami mindig hiányzik, valami sosem teljes. De idén ezen a napon helyre állt a béke a szivemben. Sok ilyen szép napot szeretnék még.


2 comments: