2010/10/30

Cartago, Orosi, Cachi

Eseménydús vasárnapunk volt. Lacit kivittük a reptérre hajnalok hajnalán, de akkor már kár lett volna visszafeküdni aludni, ezért inkább elmentünk Cartagóba egy még meleg, újonnan felrakott ládát megnézni.

Olyan korán értünk oda, hogy romtemplomkertes pénztár még zárva volt, így ingyen mentünk be. Ezért szeretem a geocachinget, mert olyan helyre mentünk, ahova amúgy eszünkbe sem jutott volna. Már nagyon sokszor jártam Cartagoban, sőt Cachi-ban is, de erről a templomromról eddig tudomásom volt, pedig tényleg nagyon szép.

1681 es 1693 között épült:


A láda egész hamar meglett, bár egy két percet elidőztünk, míg átkutattuk a hatalmas fa gyökereit. Mondanom kell, hogy első megtalálók lettünk, Írisz első találata! Zoli talált egy hatalmas pókot, amikor visszahelyezte a ládát... Milyen jó, hogy kivételesen nem én turkáltam ott...


Bejártuk a környéket, felkerestük Reynaldo nanóját Orosiban, majd a kedvenc tó parti éttermemben ebédeltünk, ahol ez a táj fogadott bennünket:


Nem bírtam ki, hogy ne rejtsek ide egy ládát. Ez a fa pont alkalmas helynek biyzonyult.



Megnéztük a bazilikát is, meg a egy másik romkertet tőle nem messze. Ott érdekes a nyitvatartás xy napokon zárva, a többi napon 9-12-ig majd 2-4-ig HA nem esik az eső... Gondolhatjátok milyen sokat tart nyitva eső évszakban...


A nap fénypontja ez volt:


Délután három órakkor SAPKÁBAN ült ez a nő a téren. Érdemes megfigyelni a többi háttérszereplőt, sokan újjatlan pólóban vannak!

No comments:

Post a Comment