2010/10/14

Bemutatom Íriszt

Örömmel értesítem kedves olvasóimat, hogy Garmina ikertestvérével bővült a geocachinges csapat, aki egyben hű segítőm is a mindennapi közlekedésben. Ez a nem mindennapi pda csoda az Airis egyik modelle, amit én rögtön át is kereszteltem Íriszre, mert hogy lelke van, az nem kétséges, Rainbow méltó párja. Mindent tud, amit tudnia kell -van rajta windows mobile, tud telefonálni, internetezni, skypelni, iránytűként is működik, ládavadászásban is partner-, de a legnagyobb erénye, hogy haza talál!

Sokan nem veszik komolyan, pedig én a tengerparti kis faluban is el tudok tévedni a második kanyarban. Egy jó példa erre: Laciék 1.4 km-re laknak tőlem légvonalban. Negyedik alkalom után már egyedül is oda találtam. Vissza még 3 hét után sem! Vagyis pontosítok! Vissza találtam, de tényleg csak órák kérdése volt! Hát ezért örülök ennyire az én Íriszemnek!



U.I.: Anya, a "Szentendrénél balra fordulok, ezért maradok a belső sávban!" című történetnél teljesen igazad volt!

1 comment:

  1. ugye?:) ha balra kell menni, ne akkor húzódj a belső sávba, amikor kell, hanem amikor lehet!:)))

    ReplyDelete