2010/10/07

Bemutatom Penelopét, a mosógépem

Költözés után úgy döntött a mosógépem, hogy Pénelopét játszik, és nagyon várja haza Odüsszeuszt. A vizet töltötte ugyan, de ezzel párhuzamosan engedte is, így gyakorlatilag nem igazán akart megtelni, csak akkor ha a csövet addig a kezemben tartottam, utána viszont mosott szépen magától. Mondanom sem kell, hogy így a 45 perces mosás ideje teljes figyelmet igényelt, hiszen az öblítésnél is ott kellett lennem.

Sok találgatás után (a vákummal van a baj, az egész gép rossz, az érzékelő nem jó stb) a Zoli arra jutott, hogy szétszedi, és megnézi, hogy mi a baja... Majdnem szívinfarktust kaptam, miközben az oldalára fektetett mosógépemet kibelezte:


Nem talált semmi rosszat benne... Irány az internet. Kiderült, hogy a mosógépnek csak az a baj, hogy a vizet leeresztő csőnek pár cm-rel a föld felett kell lennie, azaz a csövet meg kell toldani, és az esését kicsit megemelni... Kisebb hajtépés után próbáltam annak örülni, hogy mindez csak pár száz colonesembe került, és nincs gyógyíthatatlan baja van...

Összeszerelés után találtunk rá Odüsszeuszra, aki időközben hazatért:



Minden jó, ha jó a vége...

4 comments:

  1. egész világos a dolog, csak azt nem értem, hogy mi történ a vízlevezető csővel, egyik pillanatról a másikra hogy tudott megrövidülni... - Odüsszeusz nagyon cuki!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. Nem rovidult meg, csak Herediaban a falban a foldtol legalabb 40 cm-rel volt a vizleengedo, mig most Santa Anaban a foldben... Es ez nem tetszett neki...

    ReplyDelete
  3. Hát igen, ez az amit majd MO-ról kiviszek, a'biztos!!!
    :)
    Beszéltem egy barátommal, ők Ausztráliában élnek, és ott is ilyen mosógépek vannak, mint CR-n, de ők is beszereztek egy normálisat MO-ról..
    Egy szép felültöltős, jól programozhatót,
    tudom,tudom...javítattás, fuvarköltség....de nekem rendes mosógép kell :((((

    ReplyDelete