2010/04/04

Húsvéti termés



A felirattól balra, a fánál volt elrejtve

Már láttam magam előtt a hétvégi blog témáját: elfogytak a 40 km-en belüli kereshető ládák! De nem! A nyuszi hozott nekem egy nem várt ládát. Valami turista elrejtett egy ládát az egyik plaza előtti hotel parkolójába. Nagyon igényes meg minden, de elég forgalmas helyen van, úgyhogy nem tudom meddig lesz ott...

Otthon lehet kapni ilyen GI Joe-s ragasztószalagot? Itt még nem láttam, de nekem nagyon bejön! Ja, és első megtaláló voltam, természetesen :)

Oda felé megnéztem a multi ládámat, mert valami kezdő, nulla megtalálással beszólt, hogy nem találta a MÁGNESES nanót, pedig átkutatta a felüljárót és a FÁKAT... Nagyon megkönnyebbültem, hogy nem veszett el a láda, csak a kezdő bénázott. Nem tudom miért szívatja magát, hogy rögtön nanót és multi ládát keres egyszerre. Jó, oké. Én se voltam jobb. Én GPS nélkül csináltam ugyanezt (igaz az nem multiláda volt) de legalább kussoltam, és nem rémisztgettem a tulajt, hogy nincs meg a ládája, pedig az összes csatornafedélbe belenéztem... De legalább lelkes!


Igen is ott lapul a nanóm! Ne ijesztgessetek! Szép a fa, nem?

1 comment:

  1. nem láttam még ilyen terepszínű ragasztószalagot, de nagyon praktikus ládázáshoz!:)

    ReplyDelete