2010/08/09

Masaya


Masaya="Más aya de Managua" azaz jelentése: "még arrébb" Managuától

Nevezetessége az első és egyben legnagyobb nemzeti parkja, látványossága egy 4 kráteres vulkán. Maga a nemzeti park nem egy nagy szám, kocsival is meg lehet közelíteni, de aki túrázni akar az is megteheti a kikövezett úton. Én személy szerint nem ajánlom, hogy fél óránál többet tartózkodjunk a kráterek közelében, mert a sulfor dioxide kibocsátás olyan nagy, hogy hosszabb időtöltés károsíthatja szervezetünket.

Mivel mi délután érkeztünk a parkba, így sajnos nem volt részünk tiszta kilátásban. Ahogy elnéztem a google képeket, amúgy sem egy Poás-kategória ez a vulkán, de egy gyors látogatást mindenképp megér. Pulóver nem kell, itt már nincs az a tikkasztó hőség, de azért még mindig kellemesen meleg van.

Nem sokat maradtunk, mert Francisco asztmás, és én is sokat köhögtem a vulkán gázkibocsátásától. De azért pár képet csináltam, amit itt nézhettek meg, KLIKK.

Két "Earth cache-t" is belogoltam ennél a vulkánnál. Nem is olyan nehéz GPS nélkül kessingelni!


No comments:

Post a Comment