2010/08/19

Első GC évforduló

Pontosan egy évvel ezelőtt találtam meg az első geoládát. Nagy élmény volt, hogy hagytak érvényesülni, talán ezért is szerettem bele ebbe a hobbiba.

Szerettem volna, hogyha mostanra a találataim száma eléri a 100-at, de a 89 (+19 rejtés) is igen számottevő, ha azt vesszük, hogy Garmina csak 8 hónapon keresztül volt velem.

Néhány számadat összegzésnek:

- Costa Ricán az én kezemben van a ládák 15 %-a, és legalább a 10 %-át meggyógyítottam
- A helyi barátaimmal együtt pedig mi uraljuk a ládák 60 %-át!
- Háromszorosára nőtt a kereshető ládák száma az elmúlt egy évben: 40-ről 122-re!!!!
- A rejtett és megtalált ládákat egybevéve elmondhatom, hogy a Costa Ricán található ládák 80 %-át ismerem.
- Nicaraguában a ládák egy harmadát találtam meg GPS nélkül!!!! (12-ből 4-et)
- Elmondhatom azt is, hogy az összes helyi kessert személyesen ismerem.

Na ezt csináljátok utánam! :)

Ajándékba kaptam ezt a geoérmét, immár a harmadik a gyűjteményemben! Igen találó:


2 comments:

  1. hát ez tényleg nem semmi!!!! grat!!!!!!!!!!!!! (nemcsak a helyi kessereket ismered, hanem az ott rendszeresen kessingelő külföldieket is!:))

    ReplyDelete