2010/04/29

Gágágá

NAGGGGYON fárasztó hetem volt, mert az egyik kolléganőm két és fél hétig szabin lesz, így a kettőnk munkáját kell elvégeznem. A sajátomat már becsukott szemmel is tudom, de az övé elég para, mert banki tranzakciókat kell végeznem: mindenféle átutalás, csekk, számlák befizetése stb az én nyakamba szakadt. Teli vagyok kis sárga cetlikkel, hogy ezt csináld/azt csináld/ezt ne felejtsd el stb. Egész nap lótok-futok, és amikor végre fellélegeznék, akkor valakinek mindig eszébe jut valami sürgős dolog, ami persze most azonnal kell...

Már odáig fajult a dolog, hogy ma reggel bementem, bejelentkeztem a gépen: tudni illik van egy program, amivel ellenőrzik, hogy mikor mentél be, és meddig maradtál. 2 percre rá újra megnyitottam ezt a programot, hogy bejelentkezzek... Teljesen kétségbeestem, és fél órán át azon elmélkedtem, hogy az hogy lehet, hogy előző nap nem csekkoltam ki, míg nagy okosan rájöttem, hogy ez most történt, csak valahogy teljesen kiesett az emlékezetemből. Kb ennyire vagyok szétszórt és fáradt. Úgyhogy ma az edzést is kihagytam, és korábban lefekszem!

Hogy ne maradjatok bejegyzés nélkül, kaptok egy libás videót. Tudom, ez nem éppen egy egzotikus Costa Rica-i állat, de ezt most nézzétek el nekem.

Arra egyik tico sem tudott választ adni, hogy a liba milyen hangot ad ki. Ha jól emlékszem, akkor Magyarországon azt mondja, hogy: gá gá gá gá gá gá... Hát én a videóból egy félig elszorított torkú, franciára emlékeztető orrhangú trombitálást hallok...

Viszont azt megtudtam, hogy a kacsa nem hápog, hanem azt mondja, hogy "whack, whack" vagy "quck, quck", mint az angolban is.


2 comments:

  1. még jó, hogy szombaton (MUNKA NAPJA!:)) nem kell dolgoznod, lesz mit kipihenned - a jövő 7 sokkal könnyebb lesz, meglátod

    ReplyDelete
  2. tényleg nem az a tipikus gágágá..., de nem kis kacsás háphápháp...

    ReplyDelete