2010/06/28

Legújabb láda ötlet

Még mielőtt lebetegedtem, találkoztam a Patriciával, aki nem csak a nyert ipodomat hozta el, hanem egy csomó geocachinges ajándékot is kaptam tőle: terepszínű ragasztószalaggal bevont műanyag ládákat, vízálló logpapírt, csere-bere ajándékokat ÉS egy házilag készített mágneses fémlapot, ami beleolvad a környezetébe!

Az Ebayen ez 10 dolcsiba kerül, én kb 50 centből csináltam vagy 20-at, amíg betegállományban voltam. Nem kell hozzá más, mint egy fémlap két csavarral (a csavart le kell vágni, és odaragasztani), két mágnes átlósan, egy logpapír és egy lezárható zacskó, amit beleragasztasz.

Ők is elrejtettek egyet. Flavioval első megtalálók lettünk, pedig mi csak a láda megjelenése után 3 héttel tudtuk levadászni! És a legújabb pecsétünket is villogtathattuk!


Persze nem bírtuk ki, és egy közeli templomhoz mi is rejtettünk egyet! Tényleg nem feltűnő:

Úgyhogy most ez a legújabb ötlet! Gyorsan rejtettem egyet a fitness terem parkolójába is, egy fekete lámpaoszlop hatszög alakú lábazatához, amit feketére festettem. Meg egy másikat a bevásárló központ legmagasabb emeletén lévő tető nélküli parkolójába a korláthoz! Szerintem szupi!!!!

1 comment: