2010/06/24

Costa Rica-i plakát

Nem akármilyen farmert árulnak ám itt: felemeli a popsit és formásabbá teszi!

Aki még nem tudta volna, itt a nagy segg a divat! Ez komoly! Mondanom sem kell, hogy én itt labdában se rúgok, bár a szőke hajért azért plusz pont jár. Egy biztos, lehet hogy életem végéig mindig szőkére festem majd a hajam, és ki is egyenesítem, de hogy nagyobb feneket soha nem fogok akarni az tuti!!!!

Ha valakiknek önbizalomhiánya lenne, akkor gondoljon arra, hogy itt a széles csipő és a nagy popsi a divat! Minden csak nézőpont kérdése!

Szeressük a testünket, mert ha mi nem szeretjük, más se fogja!

3 comments:

  1. azert a segg a divat mert azt nem lehet plasztikazni:)

    ReplyDelete
  2. Nem fogod elhinni, de az egyik baratnom leszivatta a zsirt a hasarol es a seggere rakatta a felesleget!!!!!

    ReplyDelete
  3. akkor ott mindenki az én seggemet irigyelné!:)

    ReplyDelete