2010/06/29

Gyerekmúzeum



Museo de los ninos, vagyis a gyerekmúzeum már évek óta a listámon szerepelt, de most végre eljutottam oda a geocaching révén. Valaki már próbálkozott ott egy ládával régebben, ami sikeres is volt, de rossz helyet választott, és mindig ellopták. Hát mi választottunk egy jobb helyet neki!

Ironikusan egy börtönnek az épületét alakították át, egy folyosót meg is tartottak szemléltetésként, hogy hogyan nézett ki. Maga a múzeum gyerekeknek szól, és mindenféle okosságokat lehet tanulni az űrutazás rejtelmeitől kezdve az emberi test részein át számítógép fejlődéséig mindent bemutatnak. Felnőtteknek is ajánlott egy esős délutáni napon. Pár órát el lehet szórakozni. Én pl lajhárnak álcáztam magam:

És rendőrautósat játszottam, a szirénámon pont nem látszik, de villogott!

Még egy 10-es erősségű földrengést is bemutatnak, hogyha esetleg valakinek nem lenne elég az igazi:



A fekete mágneses nanó a kerítés tövében "virít":


És én már meg is találtam, "elsőként"!


3 comments:

  1. szerintem ez nálunk a csodák palotája:) - hogy tapad meg a mágneses nanó a fakerítésen???

    ReplyDelete
  2. Ugy, hogy a kerites nem fabol van :)

    ReplyDelete
  3. pedig nagyon annak látszik!:)

    ReplyDelete