2011/07/17

Szabályos szabálysértés

Jól megszívtam a Greciába vezető úton. Persze az egész ott kezdődött, hogy egész hétvégén vártam, hogy elvigyék a hűtőmet, meg egyéb dolgokat. Erre a szombat ebéd utánból vasárnap reggel 10 lett, ami átment jövőhét szombat reggelbe. Ez még nem lett volna akkora baj, hiszen amúgy is szakadt az eső szakadatlanul. De kikönyörögtem egy másik hűtőt az Ilse anyukájától teljesen feleslegesen. Én naiv, elfelejtettem a manyánát, így most két hűtőm is van.

Szóval a tervezett szombat délutáni, majd vasárnap délelőtti Grecias látogatásomból vasárnap délután lett, ami amúgy 20 perces utat jelent, csak azt felejtettem el, hogy vasárnap déltől egyirányusiítják az autópályának nevezett autóutat San José és Puntarenas között, hogy a partról hamarabb hazaérjenek az emberek... Ezért egy hatalmasat kellett kerülnöm a reptér felé, és több mint 45 perc alatt értem oda.

Visszafelé már sokkal könnyebb volt a helyzet, és életembe először szabályosan szembe mehettem a forgalommal. Mit ne mondjak nagyon fura érzés az ellentétes sávban lenni, mindenkit lelőzni. Igazi világvége hangulat, mindenki csak egy irányba halad... Legrosszabb az volt, amikor betonfallal volt elválasztva a két sáv és én az ellentétes oldalon mentem, rendesem fel ment az andrenalin szintem arra gondolva, hogyha most jönne egy eltévedt kamion, akkor mindenképp én húznám a rövidebbet.

Azt is megfigyeltem, hogy a többség ugyanezzel a problémával közdött, nem sokan használták ki a sávlattöblet adta lehetőségeket.

Érdekes volt szabályosan szabálytalankodni.

1 comment: