2011/07/17

FTF egy esős szombat reggelen




Már meg sem említem, hogy megint első megtaláló voltam kívételesen egy hozzám közeli ládához. Ahogy az amerikaiak szokták mondani: "elmentem a boltba kenyeret venni, és közben megtaláltam ezt a ládát!". Na velem is pont ez történt, mindössze 2 km-re volt a lakásomtól a láda, és ÉPPEN arra jártam. Begyűjtöttem egy utazóbogarat, aki Erdélybe szeretne utazni, és még egy Signal-os geoérmét.

A rejtő egyébként egy texasi nő, aki rendezett egy eseményládát, amire -nem fogjátok kitalálni, de!- csak én mentem el! Na ez egészen biztos nem fog előfordulni a szeptemberi Mega Hunt eseményen. 4-en már biztos leszünk (de már most több mint 100-an jelezték, hogy résztvesznek! Én legalább 500-ra számítok).

3 comments:

  1. csak azt nem értem, hogy hogy fért el egy bogár abban a mini dobozban??? - grat a piros egyeshez! (ez már hányadik?:))

    ReplyDelete
  2. A doboz mellett volt egy zacsiban, mert tudta hogy én fogom először megtalálni. A láda pedig egy táblánál volt kövek alatt, álcázva.

    ReplyDelete
  3. Sokadik piros egyes, majd összeszámolom hányadik pontosan :) Szerintem a találataim egyharmada minimum :)

    ReplyDelete