2011/07/16

Esküvő és karnevál




Kolleganőm esküvőjére voltunk hivatalosak az irodából többen is. Mint majdnem mindig, most is én töltöttem be a soför szerepét, 4 kolléganőmet vettem fel a munkahelyünkön, és onnan együtt indultunk az esküvőre.

Még az időjárás is kegyes volt hozzánk, hét ágra sütött a nap és az eső sem.


A menyasszony egy egyszerű fehér ruhában pompázott, haját fátyol takarta. Nem csak a násznép, de a vőlegény is megkönnyezte az oltárhoz vezető útján. A templomi szertartás bár szép volt, de azért a papnak volt pár oda nem illő megjegyzése. Például szerintem felesleges volt említést tennie arról, hogy az egyneműek házasságát nem támogatja az egyház, és azt is kihagyhatta volna, hogy a szombati misén való részvétel nem mentesít a vasárnapi mise részvétele alól. Nem ezért gyűltünk össze azon a napon.

Amikor az ifjú pár elhagyta a templomot, akkor nem rizst szórtunk rájuk (bár ez is szokás), hanem buborékokat fújtunk rájuk. Ilyet sem láttam még.


A rendezvény egy Santa Ana-i hotelban folytatódott, ahol körübelül 100-120-an lehettünk. A négy fogásos vacsora nagyon finom volt. Az est fénypontja a karnevál volt, több céges bulin láttam már ilyet. Ezt úgy kell elképzelni, hogy minden féle előzetes bejelentés nélkül bejön egy csoport, akik dobolnak, ugrálnak, táncolnak minnél nagyobb zajt keltve az egész násznépet maguk után vonva. Céljuk nem más, mint hogy mindenkit bevonjanak a mulatozásba: kicsiket-nyagokat, terheseket-időseket, fiúkat és lányokat stb. Erre még én is beálltam táncolni, pedig nem vagyok táncoslábú.


Ettünk, ittunk, jót mulattunk. Sok boldogságot az ifjú párnak!


(Kivételesen nem én készítettem a képeket, mert a fényképezőgépemet sikerült eltörnöm. Eddig még egyik sem birta ki egy évig velem. Most vettem meg a negyediket három év alatt... )

3 comments:

  1. ez is egy érdekes esküvő volt - valóban karneváli a hangulat!!!!!!!!!:)))))))) nagggggggyon tetszik a frizurád!!!!!!!!!!:)))

    ReplyDelete
  2. A frizu tenyleg remek! Es a hasonlo nyakbigyok honnan valok?

    ReplyDelete
  3. Mindenki kapott olyan nyaklancot karnevalos kellekkent! :))

    ReplyDelete