2009/12/03

Barva



Feri egy Heredia megyében levo városban, Barvában kezdte a napot egy Café Britt nevű farmon, ahol pár orás előadás keretében bemutatták hogy készül a kávé. Nagyon érdekes, én is részt vettem ezen anno, amikor a Mamam itt volt.

Itt a link az oldalhoz:


http://www.cafebritt.com/home


Megfogadta a tanácsomat, és őt is kiválasztották az egyik játékos feladat réstvevőjeként, jutalma egy sapka volt. (Képek és bővebb beszámló majd tőle.) Mivel az Inbio park már kora délután bezárt, ezért azt ajanlottam neki, hogy nézze meg Heredia főterét, a templomot, és keresse meg azt a nano-t, ami nekem annó csak többszöri keresgélés után lett meg, emailes segítségnyújtás után. Ehhez képest ő csekély 15 percre redukálta a kutatás időtartamát.

Amikor hazaértem, akkor Barva felé vettük az irányt ismét, mert ott helyezett el a fő ládarejtő egy másik nanot alig 2 hete, amit természetesen még senki sem talált meg. Így aztán rajtunk volt a sor, hogy első megtalálók lehessünk. Gondatlanok voltunk, mert nem olvastuk el a leírást, melyben részltetezte a Szűz Mária szobor történetét, így az első bő félórát a templom bejáratánál lévő kerítés átvilágításával töltöttük. Telefonos segítséggel rájöttünk, hogy nagyon rossz helyen kerestük, egy utcával (ironikusan 10 méterre onnan, ahol a kocsit hagytuk) alrébb volt egy elkerített részen. Mikor már jó kerítésnél kerestük, kevesebb mint 2 perc alatt megtaláltuk... Kárpótlásul elsőmegtalálók lettünk!

3 comments:

  1. ... akkor nemcsak mi kessingelünk telefonos segítséggel!:)

    látod, mit tesz a rutin???:) - csak odanéz, meglátja és leveszi!:) Feri, nagyon ügyes voltál!:)

    ReplyDelete
  2. Boccs, de en talaltam meg, nem a Feri :)))))))

    ReplyDelete
  3. "..nézze meg Heredia főterét, a templomot, és keresse meg azt a nano-t, ami nekem annó csak többszöri keresgélés után lett meg, emailes segítségnyújtás után. Ehhez képest ő csekély 15 percre redukálta a kutatás időtartamát..."

    ReplyDelete