2011/01/29

Geotalálkozó (második)

Sokan keresnek meg a geocacing.com-on minden félével kapcsolatban; mert a sok találatomnak és rejtésemnek köszönhetően mindig felbukkan a nevem. Legutóbb egy kanadai nyugdíjas házaspárral váltottam több emailt, aminek végül az lett az eredmény, hogy megbeszéltük, hogy rendeznek egy geotalálkozót, és akkor személyesen is megismerkedhetünk.

A profiljuk már önmagában is tiszteletet parancsoló, cirka öt év alatt több, mint 10,000 megtalalásra tettek szert a világ számos országában. Rejtéseik száma meghaladja a 300-at. Szerintem annyi ládát fejben sem lehet tartani. Én egy nagy hal vagyok egy picike halastóban, de ők igazi bálnák a tengerben.

A pénteki találkozón több mint 1 órát vártam/kerestem őket, de elkerültük egymást. Csak amerikai kessertársak képviseltették magukat, akikről hamar kiderült, hogy üzletvadászok, és minden érdekli őket, de a geocaching a legkevésbé. Mindannyian csalódva tértünk nyugóvóra.

Nem hagytuk annyiban, meghívtak vacsorára az utolsó napjukon, amit San Joséban töltenek. Így lett lehetőségem megismerni a világ legszeretetre méltóbb párját, akik 48 évi ismerettség után is teli vannak szeretettel, életörömmel és egy nagy adag pozitív energiával. Ilyet már rég nem éreztem. Mindig szerencsém volt a geocachinges barátságokkal, mert ez a játék nem csak egy hobbi, hanem egy életforma!

És hogy mennyire kicsi a világ is azt bizonyítja, hogy egy másik geocachinges pár küldött nekem Quebec-es telefonakasztó zsinórt velük, pedig élőben még velük sem találkoztunk. Újabb három geoérmével és egy kanadai meghívással lettem gazdagabb. Szép este volt a mai, vannak még nagyon jó emberek is a világon.


1 comment:

  1. örülök, hgoy nem adtátok fel, és végül azért összejött a randi!:) kessre fel!!!!!!:)))

    ReplyDelete