2010/09/12

Leleményes magyarok

Mit csinál egy magyar, ha nincs valamije, amire szüksége lenne? Feltalálja! A galuskaszaggatót így sikerüt kivitelezni. Nem kell hozzá más, mint egy serpenyő és egy fúró!


Ennél már csak az jobb, amikor ennek megvalósítását hat ticó kíséri figyelemmel, és úgy néznek rád, mint aki a Marsról jött. Nagy volt a meglepetés számukra, amikor kipróbálták a galuskát, hogy milyen finom.

Ilyet utoljára akkor láttam, amikor a rizsfőzőjükben Jókai bablevest melegítettem! Bár akkor a csodálat és döbbenet mellett egy enyhe szívrohamot is kaptak, hogy megszentségtelenítettem az ő nemzeti jelképüket... Bár lehet mi sem örülnénk, ha valaki mondjuk tésztát szűrne a mi galuskaszaggatónkkal.

2 comments:

  1. grat a kivitelezőnek!:) tökéletes munka!!!!!:)))

    ReplyDelete
  2. Én fritu helyett használtam a rizsfőzőt (csak az volt az albiban) :)))
    Csak a folyamatos melegítéshez kitámasztottam a kapcsolóját egy késsel.
    Tökéletes sültkrumpli és rántott dolgok elkészítéséhez, nem fröcsög minden fele az olaj.

    ReplyDelete